Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Good autism practice journal


Año 2015. Número 16 (1)

Outdoor adventure programmes: one young man’s experiences
Geoff Evans
An evaluation of the Attention Autism programme for secondary aged children with autism in a mainstream setting
Leah McKeown
Using SODA (Stop, Observe, Deliberate, Act) with a small group of elementary students on the autism spectrum
Karen Hurlbutt-Eastman and Laura O’Malley
What is autism? A content analysis of online autism information
Julia Leatherland
Supporting staff to ‘Think Autism’ through the regular use of individual autism profiles
Sue Hatton
Using the Exploring Feelings programme to address anger with two adolescents with autism
Brad Holland
Supporting individuals with autism who self-harm: attributions, emotional response and willingness to help
Jodie Wilkinson
Participation in the annual reviews of statements for students with autism aged 14 years and above
Ellie Horton
The All About Me programme: a framework for sharing the autism diagnosis with children and young people
Andrew Miller
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]