Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Good autism practice journal


Año 2013. Número 14 (2)


Exploring the diagnosis of Asperger syndrome with a primary-aged pupil: resources, issues and strategies
Fletcher, Ingrid
Adult interactive style and autism: reviewing the literature to inform school practice
Kossyvaki, Lila
The Autism Champions Project: strengthening capacity within and across schools
Miller, Paula; Hards, Morag; Gore, Nick; Brady, Serena
Transdisciplinary intervention for children on the autism spectrum
McCaffrey, Fiona; Cross, Sheila; Scott, Lorraine; McCanney, Suzanne
Of Mice and Men: issues for students on the autism spectrum when studying GCSE English Literature
Canavan, Cary
Receiving an assessment and a potential diagnosis on the autism spectrum: a thematic content analysis of parental experiences
Griffith, Gemma Maria; Walker-Jones, Elin; Fitzpatrick, Helen; Goodson, Lesley; Pickering, Nia; Wimpory, Dawn; Cernyw, Ela; Hastings, Richard Patrick
The story of a journey: 20 years of self-discovery in the performing arts
Clethero, Sara; Matthews, Eve; Attfield, Elizabeth
Using virtual learning environments (VLEs) with adults on the autism spectrum: issues and benefits
Poole, Nathan
Does attending an NAS EarlyBird or EarlyBird Plus programme make a difference?
Stevens, Jo; Shields, Jane
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]