Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2014. Número 29 (1)

From ‘for’ to ‘of’: a typology of Maltese disability organisations
Anne-Marie Callus
Being disabled, being a manager: ‘glass partitions’ and conditional identities in the contemporary workplace
Alan Roulstone & Jannine Williams
Understanding views of disability in the Cote d’Ivoire
Mojdeh Bayat
Inclusive curricula in Spanish higher education? Students with disabilities speak out
Anabel Moriña, María Dolores Cortés & Noelia Melero
Participatory action research with asylum seekers and refugees experiencing stigma and discrimination: the experience from Scotland
Neil Quinn
Suranho healing: Filipino concepts of intellectual disability and treatment choices in Negros Occidental
C.E. Brolan, K. van Dooren, M. Taylor Gomez, L. Fitzgerald, R.S. Ware & N.G. Lennox
Disability theorising and real-world educational practice: a framework for understanding
Alison S. Gable
‘A person with some sort of learning disability’: the aetiological narrative and public construction of Susan Boyle
Dave Calvert
The work of disabled identities in intimate relationships
Kirsty Liddiard
Hahn versus Guttmann: revisiting ‘Sports and the Political Movement of Disabled Persons’
Nikki Wedgwood
‘Resistance: Which Way the Future?’ A dual-screen installation related to the theme of disability and eugenics
Navin Kikabhai
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]