Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2011. Número 26 (4)

Social inclusion of employees who are blind or low vision
Mala D. Naraine and Peter H. Lindsay pp 389-403
Intellectual disabilities, challenging behaviour and referral texts: a critical discourse analysis
Karl Nunkoosing and Mark Haydon Laurelut pp 405-417
Writing histories of disability in India: strategies of inclusion
Jane Buckingham pp 419-431
Being candidates in a transitional vocational course: experiences of self, everyday life and work potentials
Liv Grethe Kinn, Helge Holgersen, Marit Borg & Svanaug Fjær pp 433-448
Legitimating school segregation. The special education profession and the discourse of learning disability in Germany
Lisa Pfahl & Justin J.W. Powell pp 449-462
‘He is more like us, looking for a person to date and eventually share his life with’: perspectives of undergraduate students on being a member of a ‘circle of support’
Shridevi Rao & Jerry Petroff pp 463-475
Deficient bodies and inefficient resources: the case of disability assessment in Bulgaria
Teodor Mladenov pp 477-490
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]