Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2010. Número 25 (1)

'Sit in the corner and don't eat the crayons': postgraduates with dyslexia and the dominant 'lexic' discourse
Craig Collinson; Claire Penketh pp 7-19
Hearing the voices of disabled students in higher education
Philip Vickerman; Milly Blundell pp 21-32
Autism grows up: opportunities for adults with autism
Janet E. Graetz pp 33-47
Stuck in the land of disability? The intersection of learning difficulties, class, gender and religion
Kristín Björnsdóttir; Rannveig Traustadóttir pp 49-62
But it's not all about the sex: mothering, normalisation and young learning disabled people
Chrissie Rogers pp 63-74
Taking a risk? The mortgage industry and perceptions of disabled people
Laura Hemingway pp 75-87
The production of disability research in human geography: an introspective examination
Mark Castrodale ;Valorie A. Crooks pp 89-10
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]