Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2000. Número 15 (6)

Helen Keller: rethinking the problematic icon pp 845-859
Liz Crow

Doing Disability Research: activist lives and the academy pp 861-882
Dan Goodley; Michele Moore

Disability and Discrimination in Statutory Child Protection Proceedings pp 883-895
David McConnell; Gwynnyth Llewellyn

The Relationship of Adaptive and Maladaptive Behaviour to Social Outcomes for Individuals with Developmental Disabilities pp 897-908
Deborah Ann White; Richard A. Dodder

Mystery or Typical Teen? The Social Construction of Academic Engagement and Disability pp 909-922
Robin M. Smith

Challenges that Educators Meet When Teaching Children with Hearing Impairment at Resource Units in Harare, Zimbabwe pp 923-941
Jane Mutasa

Lost in the System? Disabled Refugees and Asylum Seekers in Britain pp 943-948
Keri Roberts
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]