Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2003. Número 18 (4)

'All Doors are Closed to Us': a social model analysis of the experiences of disabled refugees and asylum seekers in Britain pp 395-410
Jennifer Harris

Beyond the Medical Model: a reconsideration of 'feeblemindedness', citizenship, and eugenic restrictions pp 411-430
Allison C. Carey

In the Frame: photovoice and mothers with learning difficulties pp 431-442
Tim Booth; Wendy Booth

Improving Primary Care for Persons with Disabilities: the nature of expertise pp 443-455
Barbara Bowers; Sarah Esmond; Barbara Lutz; Nora Jacobson
Tasmania Together? A disability critique of a social plan pp 457-470
Christopher Newell; Robin Wilkinson

Service Provision for an Independent Life pp 471-487
Ingrid Helgoslashy; Bodil Ravneberg; Per Solvang
A Heart to Learn and Care? Teachers' responses toward special needs children in mainstream schools in Hong Kong pp 489-508
Veronica Pearson; Eva Lo; Ernest Chui; Donna Wong
The Government of Disability: economics and power in welfare and work pp 509-522
Debbie Jolly

Reflections on Living with Illness, Impairment and Death pp 523-526
Pippa Murray
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]