Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2004. Número 19 (1)

Keeping the cash under control: what's the problem with direct payments in Scotland?
Charlotte Pearson pp 3-14
Participation in higher education for students with disabilities: an Irish perspective
M. Shevlin, M. Kenny, E. Mcneela pp 15-30
'Instruments', 'employees', 'companions', 'social assets': understanding relationships between persons with disabilities and their assistants in Japan
ChikakoKimura Yamaki and Yoshihiko Yamazaki pp 31-46
Uniting the nation? disability, stem cells, and the australian media
G. Goggin and C. Newell pp 47-60
Student attitudes toward peers with disabilities in inclusive and special education schools
G. Bunch and A. Valeo pp 61-76
Deaf or hard of hearing inmates in prison
N.R. Schneider and B.D. Sales pp 77-89
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]