Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2006. Número 21 (3)

Human capital, social capital, entrepreneurship and disability: an examination of some current educational trends in the UK
Barbara Pavey pp 217-229
Variables that affect teachers' attitudes towards disability and inclusive education in Mumbai, India
Kala Parasuram pp 231-242
Disability and participation in post conflict situations: the case of Sierra Leone
Myriam dos Santos Zingale and Mary Ann McColl pp 243-257
Family carers' views of services for people with learning disabilities from Black and minority ethnic groups: a qualitative study of 30 families in a south London borough
Jane Hubert pp 259-272
Do current consent and confidentiality requirements impede or enhance research with children with learning disabilities?
Judith K. Scott, Jennifer G. Wishart, Debra J. Bowyer pp 273-287
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]