Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and society


Año 2007. Número 22 (4)

Building the next generation of leaders in the disabilities movement
Pennie Foster-Fishman; Tiffeny Jimenez; Maria Valenti; Tasha Kelley pp 341-356
Environmental barriers experienced by urban and rural disabled people in South Africa
S. Maart; A. H. Eide; J. Jelsma; M. E. Loeb; M. Ka Toni pp 357-369
The employment situation of people with disabilities in Lebanon: challenges and opportunities
Samantha Wehbi; Y. El-Lahib pp 371-382
Students with disabilities participating in mainstream schools: policies that promote and limit teacher and therapist cooperation
Helena Hemmingsson; Anders Gustavsson; Elizabeth Townsend pp 383-398
Enduring disablism: students with dyslexia and their pathways into UK higher education and beyond
Manuel Madriaga pp 399-412
Orchestrating voices: autism, identity and the power of discourse
Nancy Bagatell pp 413-426
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]