Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2016. Número 20 (4)

Becoming a mother: Supported decision-making in context
Rhiann Jamieson, Kate Theodore, Roman Raczka

Drug administration via enteral feeding tube in residential care facilities for individuals with intellectual disability: A focus group study on guideline implementation
Elke Joos, Inge Van Tongelen, Karen Wijnants, Els Mehuys, Jan Van Bocxlaer, Jean Paul Remon, Maria Grypdonck, Myriam Van Winckel, Koen Boussery
Studying abroad inclusively: Reflections by college students with and without intellectual disability
Seb M Prohn, Kelly R Kelley, David L Westling

People with intellectual disability and their families’ perspectives of Special Olympics Ireland: Qualitative findings from the SOPHIE study
Kirsty Bowers, Deidre Corby, Veronica Lambert, Anthony Staines, Treasa McVeigh, Michael McKeon, Edel Hoey, Sarahjane Belton, Sarah Meegan, Denise Walsh, Dominic Trépel, Peter Griffin, Mary Rose Sweeney
A hidden history: A survey of the teaching of eugenics in health, social care and pedagogical education and training courses in Europe
HL Atherton, SL Steels
Transcultural care and individuals with an intellectual disability
Gerard Crotty, Owen Doody
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]