Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2016. Número 20 (3)

Teachers’ interpersonal style and its relationship to emotions, causal attributions, and type of challenging behaviors displayed by students with intellectual disabilities
Anastasia Alevriadou, Kyriaki Pavlidou

Relaxation therapy and anxiety, self-esteem, and emotional regulation among adults with intellectual disabilities: A randomized controlled trial
Cyrille Bouvet, Aurélie Coulet
Perceived barriers and facilitators to positive therapeutic change for people with intellectual disabilities: Client, carer and clinical psychologist perspectives
Sarah Ramsden, Anna Tickle, David L Dawson, Samantha Harris
Dialectical behaviour therapy in an inpatient unit for women with a learning disability: Service users’ perspectives
Paula Roscoe, Michael Petalas, Richard Hastings, Cathy Thomas
Positive behavioural support in schools for children and adolescents with intellectual disabilities whose behaviour challenges: An exploration of the economic case
Valentina Iemmi, Martin Knapp, Freddy Jackson Brown
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]