Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2013. Número 17 (4)

An ecological approach to seeking and utilising the views of young people with intellectual disabilities in transition planning
Neil Small, Raghu Raghavan, and Nicole Pawson
Using goal analysis to drive improvements in performance and outcomes
David Lawlor, Romy Spitz, Michaela York, and Brenda Harvey
Implementation of the care programme approach across health and social services for dual diagnosis clients
Michael Kelly and Charlotte Humphrey
An interview study of young adults born to mothers with mild intellectual disability
Ida Lindblad, Eva Billstedt, Christopher Gillberg, and Elisabeth Fernell
Learn and apply: Using multi-sensory storytelling to gather knowledge about preferences and abilities of children with profound intellectual and multiple disabilities – three case studies
Annet Ten Brug, Annette A. J. Van der Putten, and Carla Vlaskamp
How do people with intellectual disabilities view abuse and abusers?
Ruth Northway, Melissa Melsome, Samantha Flood, Davey Bennett, Joyce Howarth, and Becki Thomas
Raising a child with disability and dealing with life events: A mother’s journey
Tina O’Connell, Maeve O’Halloran, and Owen Doody
The health role of local area coordinators in Scotland: A mixed methods study
Michael Brown, Thanos Karatzias, and Lisa O’Leary
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]