Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2011. Número 15 (1)

The need for outcomes to be clear - but outcomes of what?
Owen Barr pp 3-5
Service evaluation of an integrated assessment and treatment service for people with intellectual disability with behavioural and mental health problems
Ceri Richings, Rachael Cook, and Ashok Roy pp 7-19
The impact of training on teacher knowledge about children with an intellectual disability
Helen Rae, Karen Mckenzie, and George Murray pp 21-30
A review of the literature relating to psychological interventions and people with intellectual disabilities: Issues for research, policy, education and clinical practice
Michael Brown, Heather Duff, Thanos Karatzias, and Dorothy Horsburgh
pp 31-45
Massage as therapy for persons with intellectual disabilities: A review of the literature
Jenny Sau-Lai Chan and Sonny Hing-Min Tse pp 47-62
Preventing abuse in accommodation services: From procedural response to protective cultures
Sally Robinson and Lesley Chenoweth pp 63-74
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]