Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2009. Número 13 (3)

Learning disability nurse education: An opportunity to contribute to shaping the future?
Owen Barr pp 179-182
Service users leading the way: Focus group methodology in developing accessible information DVDs with people with learning disabilities
Paul Boyden, Nazima Esscopri, Laura Ogi, Andrew Brennan, and Sunny Kalsy-Lillico pp 183-194

Acceptance and Commitment Therapy (ACT) with a learning disabled young person experiencing anxious and obsessive thoughts
Freddy Jackson Brown and Sian Hooper pp 195-201
Patient satisfaction with a hepatitis B vaccination programme among persons with an intellectual disability
Fionnuala Cooney pp 203-219

Learning to take the world seriously: An ethnographic study of the management of knowledge in a special school for children with intellectual disabilities
Stuart Todd pp 221-238

Evaluation of clinical checklists for fragile X syndrome screening in Brazilian intellectually disabled males: Proposal for a new screening tool
Denise M. Christofolini, Eduardo M. Abbud, Monica V.N. Lipay, Silvia S. Costa, Angela M. Vianna-Morgante, Fernanda T.S. Bellucco, Sintia I. Nogueira, Leslie D. Kulikowski, Décio Brunoni, Yára Juliano, Marco A.P. Ramos, and Maria Isabel Melaragno pp 239-248
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]