Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2009. Número 13 (2)

Moving forward ... but are services moving forward together
Owen Barr pp 83-85

The reported experience of four women with intellectual disabilities receiving emergency psychiatric services in Canada: A qualitative study
Yona Lunsky and Carolyn Gracey pp 87-98

Problems, problems: You are such a problem!
Susan Shaw pp 99-112

Using blended and guided technologies in a university course for scientist-practitioners: Teaching Applied Behaviour Analysis to autism professionals
Lise Roll-Pettersson and Shahla Ala'I-Rosales pp 113-142

Fostering independence in health-promoting exercise
Michelle D. Lynnes, Doug Nichols, and Viviene A. Temple pp 143-159

A survey of learning disability inpatient services in Scotland in 2007
Chandima Perera, Neill Simpson, Fergus Douds, and Martin Campbell pp 161-171
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]