Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2000. Número 4 (2)

Don't Forget Education!
Penny Lacey pp 99-103

The Use of an Ethical Advisory Group in a Learning Disability Service
Nigel A. Malin, Stephen Wilmot, and Joseph A. Beswick pp 105-114

'A Chance to Say': Involving children who have learning disabilities in a pilot study on family support services
Berni Kelly, Mary McColgan, and Mary Scally pp 115-127

Police Policies on the Investigation of Sexual Crimes Committed against Adults who Have a Learning Disability: A preliminary study
Andrew Bailey and Owen Barr pp 129-139

A Survey of the Nutritional Status of Adults and Children Using the Learning Disability Services of a Health Trust
John Aldridge, Julia Pullen, and Carol Whelan pp 141-152

An Evaluation of the Impact of a One-Day Challenging Behaviour Course on the Knowledge of Health and Social Care Staff Working in Learning Disability Services
Karen McNenzie, Donna Paxton, Shona Patrick, Edith Matheson, and George C. Murray pp 153-165
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]