Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2000. Número 4 (1)

Knowing: The importance of diagnosing learning disabilities
Bob Gates pp 5-6

Quest: A System of Evaluation for Residential Support Services for People with Learning Disabilities
Peter M. Oakes pp 7-26

Ending Participatory Research?
Ruth Northway pp 27-36

A Register for Patients with Learning Disabilities in General Practice: Workload implications of ex-hospital patients
G. H. B. Martin and D. M. Martin pp 37-48

Constructing Learning Disability: Consequences for men and women with learning disabilities
Karl Nunkoosing pp 49-62

Music Therapy in Northern Ireland: The provision for people with learning disabilities
Hilary Bracefield, Michael Kirk-Smith, Eamonn Slevin, Julie Sutton, and Kate Thompson pp 63-76
An Examination of the Knowledge and Understanding of Health and Social Care Staff about the Grieving Process in Individuals with a Learning Disability

George C. Murray, Karen McKenzie, and April Quigley pp 77-90
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]