Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2001. Número 5 (3)

Valuing People: Long Awaited Strategy for People with Learning Disabilities for the Twenty-First Century in England
Bob Gates pp 203-207

Increasing Social Interactions for People with More Severe Learning Disabilities Who Have Difficulty Developing Personal Relationships
R. Whitehouse, P. Chamberlain, and A. O'Brien pp 209-220

Advocacy in Nursing: Perceptions of Learning Disability Nurses
Ros Blackmore pp 221-234

Staff Knowledge about Symptoms of Mental Health Problems in People with Learning Disabilities
April Quigley, George C. Murray, Karen Mckenzie, and Gordon Elliot pp 235-244

Friend or Foe?: A Selective Review of Literature Concerning Abuse of Adults with Learning Disability by Those Employed to Care for Them pp 245-258
Debra Moore

Munchausen's Syndrome in Learning Disability: A Case Report
C. N. Morgan, A. Roy, Lesley Houldey, and David Miller pp 259-265

Emotion Recognition in Adults with Mild-Moderate Learning Disabilities: An Exploratory Study
Ann Owen, Mary Browning, and Robert S. P. Jones pp 267-281
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]