Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2005. Número 9 (3)

Emerging trends in accepting the term intellectual disability in the world disability literature
Sushila Russell, Priya Mammen, and Paul Swamidhas Sudhakar Russell pp 187-192
Multi-agency working in support of people with intellectual disabilities
Roy McConkey pp 193-207
Evaluating the effectiveness of teacher training in Applied Behaviour Analysis
Ian M. Grey, Rita Honan, Brian McClean, and Michael Daly pp 209-227
Exploring the concept of alexithymia in the lives of people with learning disabilities
Karen Mellor and Dave Dagnan pp 229-239
What do we mean by our community?
Kevin Partington pp 241-251
Self-concepts of parents with a child of school age with a severe intellectual disability
Sing-Fai Tam and Andrew W. Y. Cheng pp 253-268
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]