Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2006. Número 10 (3)

Practitioner consensus in the use of cognitive behaviour therapy for individuals with a learning disability
Katie Haddock; Robert S.; P. Jones pp 221-230
Coping and positive perceptions in Irish mothers of children with intellectual disabilities
Felicity A. Greer; Ian M. Grey; Brian McClean pp 231-248
An analysis of key principles in Valuing People: Implications for supporting people with dementia
Liz Forbat pp 249-260
The cholinergic system in Down's syndrome
Vincenzo Fodale, Federica Mafrica, Vincenzo Caminiti, and Giovanni Grasso pp 261-274
The barriers to social inclusion as perceived by people with intellectual disabilities
Suzanne Abbott; Roy Mcconkey pp 275-287
Transition Toolkit:A Framework for Managing Change and Successful Transition Planning for Children and Young People with Autism Spectrum Conditions
Roy McConkey pp 293-294
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]