Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of intellectual disabilities


Año 2007. Número 11 (2)

It is not enough to know what to do
Owen Barr pp 123-126
Communication among nurses and adults with severe and profound intellectual disabilities: Predicted and observed strategies
Denise Healy and Patricia Noonan Walsh pp 127-141
Staff training and challenging behaviour: Who needs it?
Martin Campbell pp 143-156
The use of Dementia Care Mapping in people with a learning disability and dementia
Tracey Finnamore and Sharon Lord pp 157-165
Exploring a continuum of support for bereaved people with intellectual disabilities: A strategic approach
Sue Read and David Elliott pp 167-181
An exploratory study of teachers' knowledge about the symptoms of depression in young people with and without intellectual disabilities
L. Taggart and P. Mcmullan pp 183-195
The development of a questionnaire to assess the perceptions of care staff towards people with intellectual disabilities who display challenging behaviour
Ruth J. Williams and John L. Rose 197-211
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]