Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and rehabilitation


Año 2010. Número 32 (18)

Review Paper

Reflections on providing sport science support for athletes with learning difficulties
Laura Hills, Andrea Utley pp 1488-1494
Assistive Technology
The use of sound during exercise to assist development for children with and without movement difficulties
Andrea Utley, Marwam Nasr, Sarah Astill pp 1495-1500
Research Papers
Physical activity in young children with cerebral palsy
J. Nathalie Zwier, Petra E.m. van Schie, Jules G. Becher, Dirk-Wouter Smits, Jan Willem Gorter, Annet J. Dallmeijer pp 1501-1508

Implicit and explicit learning: applications from basic research to sports for individuals with impaired movement dynamics
Bert Steenbergen, John van der Kamp, Marion Verneau, Marjolein Jongbloed-Pereboom, Rich S. W. Masters pp 1509-1516
Empowering children with special educational needs to speak up: experiences of inclusive physical education
Janine Coates, Philip Vickerman pp 1517-1526
Visual guidance of interceptive actions in children with spastic unilateral cerebral palsy is influenced by the side of the lesion
P. M. van Kampen, A. Ledebt, F. J. A. Deconinck, G. J. P. Savelsbergh pp 1527-1537
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]