Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and rehabilitation


Año 2004. Número 26 (21-22)

Original articles
Providing the means for communicative ends: introduction to the special issue on Augmentative and Alternative Communication (AAC)
Jeff Sigafoos and Mark F O'Reilly pp 1229-1230
Augmentative and Alternative Communication (AAC) for adults with severe aphasia: where we stand and how we can go further
B Jacobs, R Drew, BT Ogletree, K Pierce pp 1231-1240
Evaluating parent use of functional communication training to replace and enhance prelinguistic behaviours in six children with developmental and physical disabilities
Kathleen Tait, Jeff Sigafoos, Gail Woodyatt, Mark F O'Reilly, Giulio E Lancioni pp 1241-1254
Conditional use of a request for assistance
J Reichle and J McComas pp 1255-1262
Communicative functioning in individuals with Angelman syndrome: a comparative study
R Didden, H Korzilius, P Duker, LMG Curfs pp 1263-1267
Facilitating communication in children with multiple disabilities: three case studies of girls with Rett syndrome
D Ryan, F McGregor, M Akermanis, K Southwell, M Ramke, G Woodyatt pp 1268-1277
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]