Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Disability and rehabilitation


Año 2006. Número 28 (3)

Original Articles
Issues in AAC research: How much do we really understand?
Erna Alant, Juan Bornman, Lyle L. Lloyd pp 143-150
Speech, language and aided communication: Connections and questions in a developmental context
Martine Smith pp 151-157
Comprehension: An overlooked component in augmented language development
Rose A. Sevcik pp 159-167
Multimodality: a basis for augmentative and alternative communication-psycholinguistic, cognitive, and clinical/educational aspects
Filip T. Loncke, Jamie Campbell, Amanda M. England, Tanya Haley pp 169-174
Studying interaction between children who do not use symbols in interaction and their parents within the family system-methodological challenges
Mats Granlund and Jenny Wilder pp 175-182
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]