Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2005. Número 32 (1)

Original articles
Distinctiveness of curriculum provision at 14 to 16 for students with learning difficulties: opportunities and challenges
Hazel Lawson, Sue Waite, Christopher Robertson
Focus on practice
Responding to the death of a pupil - reflections on one school's experience

Peter Lloyd Bennett, Carole Dyehouse 1
Original articles
Whose participation is it anyway? Examining the context of pupil participation in the UK
Helen May
Pupil involvement in special educational needs disagreement resolution: some perceived barriers to including children in mediation
Kirstie Soar, Katie Burke, Katia Herbst, Irvine Gersch
Research section
The search for a model of effective inclusive practice through the Young Enterprise Scheme

Colin Gladstone
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]