Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2006. Número 33 (2)

Inclusion and teacher education
Inclusion the heart of the matter: trainee teachers' perceptions of a parent's journey
Chris Forlin, Treena Hopewell
Pause, prompt and praise peer tutored reading for pupils with learning difficulties
Eila Burns
Focus on practice
Assessment using the P scales: best fit - fit for the purpose?
Andrew Martin
Class placement
Class placement and competence attainment among students with special educational needs
Jon Olav Myklebust
Research into professional development
Nurturing moments of transformation in teachers - comparative perspectives on the challenges of professional development
Phyllis Jones, Elizabeth West, Dana Stevens
Research into truancy
Truants on truancy - a badness or a valuable indicator of unmet special educational needs?
Neil Southwell
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]