Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2007. Número 34 (4)

Pupils' views
The experiences of disabled pupils and their families
Ann Lewis; Ian Davison; Jean Ellins; Louise Niblett; Sarah Parsons;Christopher Robertson and Jeremy Sharpe
Restorative justice
Restorative justice: two examples from New Zealand schools
Janice Wearmouth; Rawiri McKinney and Ted Glynn
Focus on practice
The participation of children with multi-sensory impairment in person-centred planning
Kim Taylor
THE SENCo ROLE
A review of recent developments in the role of the SENCo in the UK
Suzanne Mackenzie
Residential provision
Every voice matters: evaluating residential provision at a special school
Fiona Hallett; Graham Hallett and Mary McAteer
Research section
The effects of speech and language therapy intervention on children with pragmatic language impairments in mainstream school
Catherine Adams and Julian Lloyd
Enabling pupil participation in a study of perceptions of disengagement: methodological matters
Jackie Ravet
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]