Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2007. Número 34 (3)

Autism
Investigating the efficacy of concept mapping with pupils with autistic spectrum disorder
Veronica Roberts and Richard Joiner
Disabling a family? Emotional dilemmas experienced in becoming a parent of a child with learning disabilities
Chrissie Rogers
Gifted and talented
Experiences of a gifted and talented enrichment cluster for pupils aged five to seven
Anne Morgan
Focus on practice
International mathematics tests and pupils with special educational needs
Tandi Clausen-May
Research section
The Literacy Early Action Project (LEAP): exploring factors underpinning progress with literacy for a child in his first year of school
Anthony Feiler and Elaine Logan
Provision for youngsters with autistic spectrum disorders in mainstream schools: what parents say - and what parents want
Philip Whitaker
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]