Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2007. Número 34 (2)

Research and special schools
Developing the role of schools as research organisations: the Sunfield experience
Barry Carpenter
Dyslexia
What's in a name? Students with dyslexia: their use of metaphor in making sense of their disability
Robert Burden and Julia Burdett
Asperger syndrome
Standing out and fitting in: a report on a support group for individuals with Asperger syndrome using a personal account
Andrea MacLeod and Paula Johnston
Access to examinations
Access to General Certificate of Secondary Education (GCSE) examinations for students with special educational needs: what is 'best practice'?
Kevin Woods
Research section
Reconsidering the role of the primary special educational needs co-ordinator: policy, practice and future priorities
Christine Szwed
Assessing the social and affective outcomes of inclusion
Norah Frederickson; Elizabeth Simmonds; Lynda Evans and Chris Soulsby p
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]