Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2018. Número 45 (1)

A qualitative study of specialist schools' processes of eliciting the views of young people with autism spectrum disorders in planning their transition to adulthood
Rainart Fayette Caroline Bond
Self-efficacy in undergraduate students with dyslexia: a mixed methods investigation
Steven D. Stagg Elizabeth Eaton Amanda M. Sjoblom
Voices of disaffection: disengaged and disruptive youths or agents of change and self-empowerment?
David Allan Vicky Duckworth
Strengths and limitations of the Education, Health and Care plan process from a range of professional and family perspectives
Niaomi Sales Kerry Vincent
Pre-service teachers' attitudes towards inclusion of students with high support needs in regular classrooms in Bangladesh
Tariq Ahsan Umesh Sharma
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]