Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2017. Número 44 (4)

The education of learners with CHARGE syndrome
Gail Deuce
Implementing cycles of Assess, Plan, Do, Review: a literature review of practitioner perspectives
Jo Greenwood Catherine Kelly
A review of parent-professional partnerships and some new obligations and concerns arising from the introduction of the SEND Code of Practice 2015
Beate Hellawell
Expanding opportunities to learn to support inclusive education through drama-enhanced literacy practices
Sultan Kilinc Kathleen Farrand Kathryn Chapman Michael Kelley Jenny Millinger Korbi Adams
A capability approach for online primary and secondary students with disabilities
Julie Stella Michael Corry
Inclusive education in Georgia: current trends and challenges
Tinatin Tchintcharauli Nino Javakhishvili
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]