Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2017. Número 44 (3)

Impact of legislation on post-school transition practice for young people with additional support needs in Scotland
Thomas D. Richardson Divya Jindal-Snape Elizabeth F. S. Hannah
A comparison of parent and professional perceptions of children with autism spectrum disorder in Portugal
Helena Reis Ana Pereira Leandro Almeida
Chinese-American parents' perspectives about using the Internet to access information for children with special needs
Songtian Zeng Gregory A. Cheatham
Inclusion: the role of special and mainstream schools
Anne Shaw
Macroscopic linguistic features of the Chinese writing of deaf individuals
Haitao Liu Huiyuan Jin
Flipped classroom instruction for inclusive learning
Lisa Altemueller Cynthia Lindquist
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]