Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2017. Número 44 (2)

Mental health among former students with special educational needs who are now in their mid-0s
Jon Myklebust Vidar Myklebust
Dyslexia policy and practice: cross-professional and parental perspectives on the Northern Ireland context
Gillian J. Beck Donna Hazzard Therése McPhillips Barbara Tiernan Ann-Marie Casserly
Taking charge and letting go: exploring the ways a Transition to Adulthood project for teenagers with Duchenne muscular dystrophy has supported parents to prepare for the future
Janet Hoskin
An exploration of teachers' agency and social relationships within dyslexia-support provision in an English secondary school
Helen Ross
Making reasonable adjustments for pupils with special educational needs and disabilities: pre-service teachers' perceptions of an online support resource
David Morley Anthony Maher Barbara Walsh Track Dinning Diane Lloyd Andrea Pratt
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]