Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2017. Número 44 (1)

Transforming engagement: a case study of building intrinsic motivation in a child with autism
Jackie Dearden Anne Emerson Tom Lewis Rebecca Papp
The "yes … but" dilemma: implementing inclusive education in Emirati primary schools
Nadera Emran Alborno
Special Educational Needs and Disabilities reforms 2014: SENCos' perspectives of the first six months
Helen Curran Tilly Mortimore Richard Riddell
Perceptions of sleep duration, patterns and emotional and behavioural difficulties: a study of Greek adolescents
Maria S. Poulou Paul Cooper
The effects of oral repeated reading with and without corrective feedback on middle school struggling readers
Diana Sukhram Lisa Ellen Monda-Amaya
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]