Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2016. Número 43 (4)

Designed by the pupils, for the pupils: an autism-friendly school
Keith McAllister Sean Sloan
Redefining disability in the context of "masyarakat madani", an Indonesian model of inclusive society
Hendra Y. Agustian
How can children with mild literacy difficulties be supported at the transition to secondary school? A small-scale quasi-experimental study
Caroline Bark Greg Brooks
A comparison of Saudi and Canadian children's knowledge of the causes of learning difficulties
Huda Felimban Elizabeth A. Nowicki Lynn Dare Jason Brown
Green inclusion: biophilia as a necessity
Alexandros Stavrianos
"When words don't come easily": personal narratives from adolescents experiencing shyness as an emotional and behavioural problem in the school context
Ingrid Lund
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]