Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2016. Número 43 (2)

A renewed focus on strengths-based assessment in schools
Emma Climie Laura Henley
Reading assessments for students with ASD: a survey of summative reading assessments used in special educational schools in the UK
Sharon Arnold Phil Reed
Education for children with a chronic health condition: an evidence-informed approach to policy and practice decision making
Sanne Peters Liza Hopkins Tony Barnett
Assessing the special education professional development needs of northern Malawian schoolteachers
Elizabeth Hughes Morgan Chitiyo Ambumulire Itimu-Phiri Kristen Montgomery
Teachers' perceptions of the benefits of online instruction for students with special educational needs
Tina Marteney Carianne Bernadowski
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]