Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2015. Número 42 (4)

An evaluation of key working for families of children and young people with special educational needs and disabilities
Silvana Mengoni, Janet Bardsley and John Oates
Reading and spelling gains following one year of Orton-Gillingham intervention in Singaporean students with dyslexia
Lois Lim and Adam C. Oei
Twins with autism: utilising video feedback to improve job-related behaviours
Megan Mackey and Gretchen Nelson
Identifying the challenges and opportunities to meet the needs of children with speech, language and communication difficulties
Julie E. Dockrell and Peter Howell
Multi-sensory storytelling: a tool for teaching or an intervention technique?
David Preece and Yu Zhao
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]