Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2015. Número 42 (3)

Inclusive special education: development of a new theory for the education of children with special educational needs and disabilities
Garry Hornby
Evaluation of a short version of the Illinois Loneliness and Social Satisfaction Scale in a sample of students with and without special educational needs – an empirical study with primary and secondary students in Austria
Susanne Schwab
ADHD, parent perspectives and parent–teacher relationships: grounds for conflict
Ruth Gwernan-Jones, Darren A. Moore, Ruth Garside, Michelle Richardson, Jo Thompson-Coon, Morwenna Rogers, Paul Cooper, Ken Stein and Tamsin Ford
Perceptions of School Administration Team Members concerning inclusion in Israel: are they in congruence with the ecological sustainable perspective?
Michal Shani and Drorit Ram
Social acceptance and the choosing of favourite classmates: a comparison between students with special educational needs and typically developing students in a context of full inclusion
L. D. Nepi, J. Fioravanti, P. Nannini and A. Peru
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]