Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2015. Número 42 (2)

The placement of secondary school students with Statements of special educational needs in the more diversified system of English secondary schooling
Brahm Norwich and Alison Black
Exploring the definitions and discourse of co-location
Eve Griffiths
Communicating with parents of children with special needs in Saudi Arabia: parents' and teachers' perceptions of using email for regular and ongoing communication
Snaa Dubis and Carianne Bernadowski
Preparing students with intellectual disabilities to audit inclusive university courses
James Wintle
Do we need norms of fitness for children with autistic spectrum condition?
Maurice Place, Kathleen Dickinson and Joanna Reynolds
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]