Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2015. Número 42 (1)

Can educational practice be based on single-subject designs?
Victor van Daal
Effect sizes as result interpretation aids in single-subject experimental research: description and application of four nonoverlap methods
Salih Rakap
Using applied behaviour analysis as standard practice in a UK special needs school
Denise Foran, Marguerite Hoerger, Hannah Philpott, Elin Walker Jones, J. Carl Hughes and Jonathan Morgan
The impact of video modelling on improving social skills in children with autism
Mohammed Alzyoudi, AbedAlziz Sartawi and Osha Almuhiri
Translating evidence-based practice into a comprehensive educational model within an autism-specific special school
Katy A. Lambert-Lee, Rebecca Jones, Julie O'Sullivan, Richard P. Hastings, Emma Douglas-Cobane, Esther Thomas J., Carl Hughes and Gemma Griffith
Transition planning and writing instruction: the effects of a brief intervention
Amber E. McConnell, Karen S. Little and James E. Martin
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]