Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2014. Número 41 (2)

Critical disability studies and socially just change in higher education
Anastasia Liasidou
‘A clash of two worlds’; disjuncture between the norms and values held by educational practitioners and parents of children with behavioural, emotional and social difficulties
Karen Broomhead
Young people with high-functioning autism and Asperger's syndrome planning for and anticipating the move to college: what supports a positive transition?
Wendy Mitchell and Bryony Beresford
Improving the reading skills of young people with Duchenne muscular dystrophy in preparation for adulthood
Janet Hoskin and Angela Fawcett
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]