Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2013. Número 40 (4)

Parents' experiences of applied behaviour analysis (ABA)-based interventions for children diagnosed with autistic spectrum disorder
Catherine McPhilemy and Karola Dillenburger
Rapid recovery in sub-optimal readers in Wales through a self-paced computer-based reading programme
Phil Reed, Antony Hughes and Gordon Phillips
Exploration of teachers' awareness and knowledge of (Central) Auditory Processing Disorder ((C)APD)
Anita Ryan and Maria Logue-Kennedy
Self-determination of young children with intellectual disability: understanding parents' perspectives
Araceli Arellano and Feli Peralta
The influence of computer games on visual–motor integration in profoundly deaf children
Vesna Radovanovic
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]