Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2013. Número 40 (2)

Original Articles
Student behaviour and emotional challenges for teachers and parents in Hong Kong
Chris Forlin and Paul Cooper
Parental account of support for specific learning difficulties in Hong Kong
Kim Fong Poon-McBrayer and Philip Allen McBrayer
Can mimetics, a theatre-based practice, open possibilities for young people with learning disabilities? A capability approach
Jo Trowsdale and Richard Hayhow
Barriers to dance training for young people with disabilities
Imogen J. Aujla and Emma Redding
Focus on Practice
Neuro-linguistic programming and altered states: encouraging preparation for learning in the classroom for students with special educational needs
Voldis Kudliskis
Points from the SENCo-Forum
Points from the SENCo-Forum: Dilemmas about calling educational needs ‘special’: attributing causes
K. Wedell
Politics Page
Politics Page
John Perry
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]