Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2013. Número 40 (1)

Original Articles
Disability and adult life: dependence on social security among former students with special educational needs in their late twenties
Jon Olav Myklebust
Blame, guilt and the need for ‘labels’; insights from parents of children with special educational needs and educational practitioners
Karen Broomhead
An evaluation of the collaborative mode of professional development for teachers in special schools in Hong Kong
Fuk-chuen Ho and Michael Arthur-Kelly
The role of SENCos as leaders
Catherine Tissot
Focus on Practice
‘Why should I be like bloody Rain Man?!’ Navigating the autistic identity
Andrea MacLeod, Ann Lewis and Christopher Robertson
Points from the SENCo-Forum
Points from the SENCo-Forum: Looking at learning through the student's eyes
K. Wedell
Politics Page
Politics Page
John Perry
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]