Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2012. Número 39 (2)

Original Articles
Dyslexics in time machines and alternate realities: thought experiments on the existence of dyslexics, ‘dyslexia’ and ‘Lexism’
Craig Collinson
The image of the special education teacher as reflected in drawings made by teachers in training in Israel
Dafna Regev and Tamie Ronen
The development of reading skills in young partially sighted readers
Michael Tobin and Eileen W. Hill
Destination unknown? Transition to adulthood for people with autism spectrum disorders
Ewelina Rydzewska
Focus on Practice
Implementing the SENCo system in Hong Kong: an initial investigation (pages 94–101)
Kim Fong Poon-McBrayer
Points from the SENCo-Forum
Points from the SENCo-Forum : Learning multiplication tables and the ‘added value’ of SENCos
K. Wedell
Politics Page
Politics Page
John Perry
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]