Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2012. Número 39 (1)

Original Articles
Illusionary inclusion – what went wrong with New Labour's landmark educational policy?
Alan Hodkinson
Speed bumps, roadblocks and tollbooths: how culturally and linguistically diverse parents navigate the highways and byways of giftedness in Ontario
Cam Cobb
Single subject research: applications to special education
Orhan Cakiroglu
Challenges and management frameworks of residential schools for students with severe emotional and behavioural difficulties in Hong Kong
Stella Suk-ching Chong and Ka-wai Leung
Focus on Practice
What's so inclusive about an inclusion room? Staff perspectives on student participation, diversity and equality in an English secondary school (pages 39–48)
Gwen Gilmore
Points from the SENCo-Forum
Points from the SENCo-Forum : Policy aspirations and their fulfilment (page 49)
K. Wedell
Politics Page UK
Politics Page
John Perry
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]