Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2011. Número 38 (3)

Original Articles
Time to end the bias towards inclusive education?
Katherine Runswick-Cole
Identification of Disability
Recognising the needs of every disabled child: the development of tools for a disability census
Jill Porter, Harry Daniels, Anthony Feiler and Jan Georgeson
Senco Leadership
Secondary SENCo leadership: a universal or specialist role?
James Oldham and Julie Radford
Pedagogical Support for Children with ASD
Informing educational decisions in the early years: can evidence for improving pedagogy for children with autistic spectrum disorder be found from neuroscience?
Brenda Peters and Chris Forlin
Focus on Practice
The effectiveness of Orton-Gillingham-based instruction with Singaporean children with specific reading disability (dyslexia)
Noel Chia Kok Hwee and Stephen Houghton
Points from the SENCo-Forum
A new approach to special educational needs and disabilities?
K. Wedell
Politics Page UK
Politics Page UK
John Perry
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]