Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2011. Número 38 (2)

Original Articles
The deployment, training and teacher relationships of teaching assistants supporting pupils with autistic spectrum disorders (ASD) in mainstream secondary schools
Wendy Symes and Neil Humphrey
The introduction of nurture groups in Maltese schools: a method of promoting inclusive education
Carmel Cefai and Paul Cooper
Parental perspectives on nurture groups: the potential for engagement
Valerie M. Taylor and Anthea Gulliford
Children's language and behavioural, social and emotional difficulties and prosocial behaviour during the toddler years and at school entry
Dimitra Hartas
Focus on Practice
‘Shoot for the moon!’ Students' identities as writers in the context of the classroom
Janice Wearmouth, Mere Berryman and Lisa Whittle
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]