Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of special education


Año 2011. Número 38 (1)

Original Articles
EarlyBird in South Staffordshire: reflections on an innovative model of interagency working to deliver an intervention for families of preschool children with autistic spectrum disorder
Julia Halpin, Sally Pitt and Emma Dodd
Research Section
Developing professional learning for staff working with children with speech, language and communication needs combined with moderate-to-severe learning difficulties
Carolyn Anderson
Utilising the Boxall Profile within the Scallywags service for children with emotional and behavioural difficulties
Moira Broadhead, Roy Chilton and Victoria Stephens
Researching early intervention and young children's perspectives – developing and using a ‘listening to children approach’
Alice Paige-Smith and Jonathan Rix
Focus on Practice
Pedagogically bereft! Improving learning outcomes for children with foetal alcohol spectrum disorders
Barry Carpenter
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]